Partner serwisu
21 stycznia 2015

Krzysztof Kamiński: Klient musi zaakceptować innowacje

Kategoria: XXI Sympozjum Naukowo-Techniczne CHEMIA

– UE chce, żeby wszystko było innowacyjne. Lecz co innego firmy start-up, a co innego spółki jak Orlen, Grupa Azoty, od lat działające na rynku. Mamy swoich klientów, możemy proponować im innowacyjne produkty, lecz oni muszą je zaakceptować – mówił Krzysztof Kamiński, wiceprezes zarządu Grupy Azoty ZAK SA podczas sympozjum Chemia 2015.

 

Krzysztof Kamiński: Klient musi zaakceptować innowacje

Pytany o innowacje wymienił niedawno uruchomioną w Kędzierzynie instalację do produkcji plastyfikatora. – Wdrażamy w Grupie Azoty ponadto program doskonałości operacyjnej, są tam rozwiązania obniżające koszty. Dla mnie absolutnie innowacyjne, choć niektóre były już gdzie indziej zastosowane. Prezes Kamiński podkreślił również, że dzięki poprzedniej perspektywie finansowej, znacznie poprawiła się baza, dostępny sprzęt, jakim dysponują dziś instytuty naukowe. – Można tam wykonywać badania, których kiedyś nawet sobie nie wyobrażaliśmy. Jesteśmy w stanie realizować doskonałe pomysły, trzeba natomiast „tylko” przekonać klientów, by je zaakceptowali. Nasze produkty muszą znaleźć zastosowanie, sztuka dla sztuki nie ma sensu - podsumował.

XXI edycja sympozjum „Chemia 2015” odbywa się w Płocku w dniach 21-22 stycznia. Organizatorem jest BMP, a honorowym gospodarzem PKN ORLEN

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ