Partner serwisu
08 grudnia 2020

Agencja mediowa PKN ORLEN i PZU z nowymi klientami

Kategoria: Aktualności

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

Agencja mediowa PKN ORLEN i PZU z nowymi klientami

- Rozwijamy nasze kompetencje na rynku mediów, wpisując się w ten sposób w globalne trendy.  Strategia którą obraliśmy, już dzisiaj przynosi wymierne korzyści. Stosunkowo młody podmiot jakim jest Sigma Bis konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku. Przejmujemy spółkę RUCH, która uzupełni portfolio PKN ORLEN i umożliwi realizację strategicznych celów w obszarze wzmacniania relacji z klientami i budowania kompleksowej oferty nowoczesnych usług. W ten sposób efektywnie wzmacniamy działalność biznesową całej Grupy ORLEN - mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu, nadzorujący projekt Sigma Bis.

- Mocno stawiamy na dynamiczny rozwój i cieszymy się, że oferta Sigmy Bis została wybrana przez firmę FoodCare. To dowód na to, iż poziom i jakość usług świadczonych przez nasz profesjonalny zespół odpowiada oczekiwaniom najbardziej wymagających reklamodawców. To również efekt konsekwentnej budowy konkurencyjnej pozycji naszej firmy na rynku - mówi Marcin Dec, Prezes Zarządu Sigma Bis.

Sigma Bis sukcesywnie buduje mocne portfolio klientów. Ostatnio do grona jej klientów, oprócz firmy FoodCare dołączyła Energa z Grupy ORLEN. Agencja mediowa zrealizowała już kilkaset projektów dla wszystkich swoich akcjonariuszy. To m.in. „Tanie Tankowanie”, „#WspieramyPolskę” i „100. rocznica Bitwy Warszawskiej. Droga do zwycięstwa" dla Grupy ORLEN oraz „Maraton Warszawski”, „Solidarni z Białorusią” i „Autopomoc Prawna” dla Grupy PZU.

Istniejąca od 33 lat, firma FoodCare sprzedaje około 710 mln. sztuk produktów rocznie, docierając do 50 rynków zagranicznych. Należą do niej takie marki jak: Frugo, Black, Gellwe, 4move, Fitella czy Ngine.

Własna agencja mediowa jest odpowiedzią PKN ORLEN i PZU na globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, a tym samym realizację skutecznej komunikacji i zwiększenie efektywności wydatków reklamowych. Do zadań Sigmy Bis należą m.in. planowanie strategii mediowych, zakup czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analiza skuteczności działań promocyjnych.

Według szacunków Publicis Groupe w 2019 r. polski rynek reklamy wart był blisko 10 mld PLN, co oznaczało wzrost o 3,2% w porównaniu do roku poprzedniego. Rynek reklamy rośnie nieprzerwanie od 2013 r.

źródło: Informacja prasowa
Tagi: PKN ORLEN, PZU
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ