Partner serwisu
25 lipca 2014

Konkurs Innowacja plus

Kategoria: Innowacje i nauka

Innowacja to nie wszystko – jej wdrożenie powinno przynieść zysk. Istotną rolę w procesie komercjalizacji odgrywają działania z zakresu komunikacji marketingowej. Dlatego właśnie Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju ogłasza konkurs „Innowacja plus” – na najlepszą promocję projektów B+R, które uzyskały dofinansowanie z Programu Innowacyjna Gospodarka.

Konkurs Innowacja plus

Cel konkursu
Celem konkursu jest wskazanie najbardziej efektywnych form promocji, które wspierają komercjalizację wyników projektów badawczo-rozwojowych. Zostaną one opisane w publikacji pokonkursowej. Stworzony katalog najlepszych praktyk będzie mógł służyć jako inspiracja dla wszystkich podmiotów korzystających z Programu Innowacyjna Gospodarka, a także dla przyszłych beneficjentów Programu Inteligentny Rozwój (2014-2020).

Zbiór najlepszych praktyk w zakresie promocji innowacyjnych rozwiązań trafiających na rynek pozwoli także poszerzyć naszą wiedzę na temat projektów realizowanych i finansowanych w ramach Programu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Kapituła Konkursu wyłoni trzech laureatów, którzy otrzymają pakiety atrakcyjnych nagród. Dla zwycięzcy przewidziano opracowanie i wydanie dedykowanego dwujęzycznego folderu oraz realizację filmu promującego działalność, za drugie miejsce i trzecie miejsce nagrodami są szkolenia z zakresu PR oraz zarządzania projektami. Pierwsze i drugie miejsce nagrodzone zostaną tabletami, wszyscy laureaci otrzymają dyplomy i roczną prenumeratę miesięcznika o tematyce PR i marketingu. Przewidziane są również wyróżnienia specjalne. Najlepsi skorzystają także z pakietu dodatkowych działań promocyjnych zapewnionych przez organizatora, dzięki którym dotrą ze swoim projektem do jeszcze szerszego kręgu odbiorców.

Zgłoszenia przyjmowane są do 3 września 2014 r. Więcej informacji na stronie www.innowacjaplus.pl.

 

Źródło: poig.gov.pl

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ