Partner serwisu
17 listopada 2021

ORLEN w nowej odsłonie

Kategoria: Aktualności

Koncern uruchomił nową witrynę orlen.pl, wyznaczającą kierunek komunikacji korporacyjnej Grupy ORLEN w przestrzeni digitalowej. Sposób prezentacji i organizacja treści na nowej witrynie zostały zaprojektowane w ten sposób, aby zapewnić użytkownikom maksymalną przyjazność i łatwość nawigacji. Nowością na polskim rynku jest ORLEN Design System, opublikowany na zewnętrznej stronie zestaw wytycznych i gotowych komponentów, z których budowane będą kolejne strony internetowe w ramach Grupy ORLEN.

ORLEN w nowej odsłonie

Jesteśmy nowoczesną firmą, która kreuje rynkowe trendy. Wraz z rozwojem działalności rozwijajmy także narzędzia komunikacji. Strategia ORLEN2030, definiująca nowy model funkcjonowania koncernu, stanowiła również fundament dla budowy witryny orlen.pl. Strona jest łatwym w obsłudze przewodnikiem po świecie naszej marki, kierowanym do wszystkich grup odbiorców. Ważnym elementem nowej witryny są treści związane z transformacją energetyczną, odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. Layout i organizacja treści na orlen.pl budowane były w oparciu o analizy potrzeb użytkowników, z myślą o zapewnieniu im dużej dostępności i intuicyjności obsługi - mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
 

Nowa witryna spełnia standardy WCAG na poziomie AA i jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.
 

Wraz z uruchomieniem nowej witryny koncern zaprezentował innowacyjne rozwiązanie ORLEN Design System, opublikowane na ogólnodostępnej stronie ds.orlen.pl. ORLEN Design System to kompleksowy zestaw obejmujący gotowe do pobrania komponenty, projekty graficzne, bibliotekę piktogramów i dokumentację opisową, na bazie których budowane będą kolejne strony w ramach Grupy ORLEN.
 

Pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe i rozbudowane narzędzie pozwala na spójny rozwój istniejących witryn internetowych, a także efektywną budowę nowych serwisów w ramach Grupy ORLEN. Zarówno witryna orlen.pl, jak i ORLEN Design System zrealizowane zostały przez firmę doradczą PwC we współpracy z firmą Isobar. Kolejnym etapem rozwoju komunikacji korporacyjnej koncernu w przestrzeni cyfrowej będzie ujednolicenie witryn internetowych spółek, wchodzących w skład Grupy ORLEN. 

źródło: inf. prasowa
fot. 123rf.com/zdj. ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ