Partner serwisu
27 sierpnia 2020

Wzrost sprzedaży i efektywności w LOTOS Oil

Kategoria: Aktualności

Pomimo trwającej pandemii COVID-19 olejowa spółka LOTOSU nie ustaje w dążeniu do maksymalizacji sprzedaży oraz zwiększania efektywności. Potwierdzają to wyniki osiągnięte przez LOTOS Oil w pierwszym półroczu 2020 r.

Wzrost sprzedaży i efektywności w LOTOS Oil

LOTOS Oil zanotowała 9% wzrost ilości sprzedaży za pierwsze półrocze 2020 r. versus 2019 r. Na uwagę zasługuje również parametr wyniku na działalności operacyjnej, który po pierwszych sześciu miesiącach roku 2020 wzrósł o 42% względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

– Spółka LOTOS Oil nie ustaje w dążeniu do optymalizacji działań, zarówno handlowych, jak i produkcyjnych, w tym trudnym rynkowo czasie. Wypracowanie unikatowych ze względu na pandemię systemowych rozwiązań oraz umiejętność reagowania na niezwykle dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe, przełożyły się na świetne efekty sprzedażowe już po pierwszym półroczu! Będziemy kontynuować wytężoną pracę, wspierając jednocześnie naszych partnerów handlowych oraz sieć dystrybucyjną w ich równie intensywnych dążeniach do osiągnięcia jak najlepszych wyników – mówi Adam Sekściński, prezes Zarządu LOTOS Oil.

Spółka LOTOS Oil, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich kontrahentów, w ostatnich miesiącach zrealizowała program „Razem w przyszłość”. Pozwolił on sieci dystrybucyjnej utrzymać płynność finansową, urozmaicić ofertę oraz uatrakcyjnić portfolio promocyjne.  Udział w programie dawał między innymi możliwość odroczenia zobowiązań, pozyskania niezwykle trudnodostępnych wówczas płynów do dezynfekcji, wdrożenia działań promocyjnych w zakresie produktów dla rolnictwa czy aktywnego wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem bonów płatniczych.

– Indywidualne podejście do potrzeb i problemów partnerów handlowych oraz zrozumienie ryzyk i trudności z jakimi obecnie boryka się rynek, zapewnia nam optymalizację działań na wielu płaszczyznach. Zespół doświadczonych opiekunów handlowych z ramienia LOTOS Oil na bieżąco komunikuje się z rynkiem, monitorując możliwości sprzedażowe. Zespół marketingowy natomiast wnikliwie analizuje czynniki determinujące zakupy środków smarnych i w rezultacie szyje na miarę działania prosprzedażowe prowadzące do osiągania wielowymiarowych korzyści zarówno przez spółkę, jak i autoryzowanych dystrybutorów, aż po klienta ostatecznego – podsumowuje Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu LOTOS Oil.

Należy wspomnieć, że LOTOS Oil eksportuje swoje wyroby do ponad 80 krajów świata, które również napotykają trudności w związku z bieżąca sytuacją.

– Prawidłowe zarządzanie zasobami, uważne kształtowanie polityki cenowej, przemyślana dystrybucja oraz skuteczna ocena rynków, często zupełnie odmiennych od naszego krajowego, pozwalają nam nie tylko realizować założone cele, ale również osiągać znaczące wzrosty. Przykładowo – tylko w pierwszym półroczu bieżącego roku wynik netto spółki wzrósł o 57% względem tego samego okresu roku poprzedniego – tłumaczy Adam Sekściński.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ