Już teraz zarezerwuj miejsce na XVI Międzynarodowej Konferencji NAFTA-GAZ-CHEMIA 2018
Już teraz zarezerwuj miejsce na XVI Międzynarodowej Konferencji NAFTA-GAZ-CHEMIA 2018, która odbędzie się 26 września 2018 r., w Hotelu Novotel Airport w Warszawie. Zgłoszenia przesłane do 30 czerwca br. premiowane są 10% rabatem. ZGŁOSZENIE
INNOWACJE, TECHNOLOGIA, INFRASTRUKTURA to hasła przewodnie tegorocznej konferencji NAFTA-GAZ-CHEMIA, ale jak co roku organizatorzy nie pominą w dyskusji tematów dotyczących aktualnego stanu, przyszłości, problemów i planów rozwoju sektorów nafty, gazu i chemii., m.in. odpowiedzą na pytania:
- W jaki sposób modernizować i restrukturyzować sektor naftowy?
- Jak planowane zmiany właścicielskie i konsolidacje wpłyną na polski rynek paliw?
- Jakie szanse i zagrożenia dla Polski niesie ze sobą Brama Północna?
- W jaki sposób wykorzystywać nowatorskie technologie opracowane przez startupy w poszukiwaniach ropy i gazu?
- Jak będzie wyglądał światowy rynek paliw w roku 2050?
- Jaka przyszłość czeka sektora paliwowego w kontekście rozwoju elektromobilności ?
- Jakie wyzwania i bariery stoją przed rozbudową sieci gazowniczych?
To tylko niektóre pytania i problemy, z którymi możemy się wspólnie zmierzyć podczas konferencji i Wystawy NAFTA-GAZ-CHEMIA. WSTĘPNY PROGRAM
Organizatorzy zapraszają do dyskusji, każdy Państwa głos jest ważny i może mieć wpływ na przyszłość sektora.
NETWORKING PLUS: nowość tegorocznej edycji konferencji- znacznie szerszy niż dotychczas networking-: zainteresowanym uczestnikom konferencji i jej wystawcom oferowana jest bezpłatnie możliwość przygotowania indywidualnego kalendarza spotkań B2B podczas NAFTA-GAZ-CHEMIA 2019. SPOTKANIA B2B
WYSTAWA: ekspozycja firmowa towarzysząca konferencji, będąca ilustracją najbardziej innowacyjnych rozwiązań, technologii i zastosowań z sektora nafty, gazu i chemii. Organizatorzy zapraszają do zaprezentowania produktów i usług na stoiskach zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie sali konferencyjnej, dzięki czemu wszyscy goście konferencji będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą Państwa firmy.
Zachęca się również do dodatkowej promocji Państwa firmy poprzez:
- sponsoring, patronat, partnerstwo wydarzenia
- przedstawienie merytorycznej prezentacji
- reklamę wizualną ( roll-up w sali konferencyjnej, materiały promocyjne Firmy w pakietach uczestników, reklama w materiałach konferencyjnych itp.)
- oraz do innych zaproponowanych przez Państwa aktywności.
Komentarze