Partner serwisu
12 maja 2017

Zwycięzcy konkursu "Plony i bony"

Kategoria: Z życia branży

ANWIL wyłonił laureatów ogłoszonego w lutym konkursu „Plony i bony”. Uczestnicy musieli zmierzyć się z zadaniem dokończenia zdania: „Kupuję CANWIL, bo…”.

Zwycięzcy konkursu "Plony i bony"

Włocławska spółka z Grupy ORLEN – w ramach promocji produkowanych przez siebie nawozów azotowych – zaprosiła do udziału w zabawie, w której do wygrania były karty paliwowe – o wartości 500 zł każda – do wykorzystania na stacjach benzynowych należących do PKN ORLEN. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było przedstawienie organizatorowi powodów, dla których rolnicy stosują na swoich polach uniwersalne nawozy azotowe CANWIL z magnezem oraz CANWIL S produkowane przez ANWIL.

Jury konkursu spośród kilkuset zgłoszeń, jakie napłynęły do konkursu z całej Polski, wyłoniło 64, które w jego opinii szczególnie trafnie wyjaśniały, dlaczego warto kupować CANWIL. Były to zarówno krótkie rymowanki, jak np. „Gdy CANWILEM nawiozę pole, będę miał dużo w stodole”, jak również uzasadnienia, wskazujące, że „(…) to dobry nawóz w rozsądnej cenie”. Listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.plonyibony.pl.

Po raz pierwszy promując CANWIL, skorzystaliśmy z konkursu, więc bardzo nas cieszy, że ta formuła przypadła do gustu naszym klientom. To dla nas sygnał, aby w planowaniu kolejnych działań marketingowych, uwzględniać także to narzędzie komunikacyjne. Treść nadesłanych odpowiedzi na pytanie, które zadaliśmy w zabawie, potwierdza, że rolnicy znają zalety produkowanych we Włocławku nawozów azotowych i doceniają ich uniwersalność, co jest dla nas szczególnie istotne - mówi Agnieszka Multan koordynator projektu w ANWIL S.A.

 

Źródło: Informacja prasowa

Fot.: pl.freeimages.com

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ