Partner serwisu
17 listopada 2016

MOL chce podbić regionalne rynki innowacyjnością

Kategoria: Z życia branży

Na swoim śniadaniu prasowym w Warszawie, węgierska spółka MOL ogłosiła wizję rozwoju przedsiębiorstwa do roku 2030. Strategia opiera się na rozwoju w dwóch kluczowych segmentach: petrochemicznym oraz usługach sprzedaży detalicznej dla klientów mobilnych.

MOL chce podbić regionalne rynki innowacyjnością

Przedstawiciele grupy MOL rozpoczęli swoją prezentację od zauważenia podstawowych cech współczesnego rynku paliw. Według ich prognozy, rola jaką pełni ropa zostanie pomniejszona na rzecz elektromobilności. Na branżę będzie też oddziaływał ogólny trend związany z wchodzeniem na rynek tzw. ,,millenialsów”, czyli pokolenia urodzonego między rokiem 1980 a 1995. To właśnie oni będą dyktować warunki w ciągu najbliższych kilkunastu lat, musimy się do tego dostosować. Mamy do czynienia z ludźmi z bardzo specyficznym podejściem. Nie chodzi im o to, żeby mieć samochód, tylko żeby przejechać rano z domu do biura. Mniej istotne jest to, czym to zrobią, zależy im jednak na wygodzie – powiedział obecny na spotkaniu wiceprezes spółki, Ferenc Horvath.

Cały artykuł można przeczytać na energetyka24.com

 

 

fot.: 123rf.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ