Partner serwisu
09 czerwca 2016

Sportowe emocje w nowej kampanii wizerunkowej PKN ORLEN

Kategoria: Z życia branży

Zbliżające się wielkie wydarzenia sportowe, tj. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej (w czerwcu) oraz Igrzyska Olimpijskie (w sierpniu) stały się źródłem inspiracji dla PKN ORLEN, który wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. W ten sposób koncern zamierza wesprzeć reprezentacje narodowe oraz zachęcić Polaków do wspólnego kibicowania, jak również zaakcentować swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój polskiego sportu.

Sportowe emocje w nowej kampanii wizerunkowej PKN ORLEN

Narracja kampanii prowadzona jest językiem tworzącym poczucie wspólnoty i bliskiej więzi. W jej ramach przygotowane zostały spoty reklamowe opowiadające o emocjach związanych z kibicowaniem, których poszczególne sceny układają się w hymn kibiców zagrzewający polskich sportowców do walki o zwycięstwo. 
 
Wykorzystane w kampanii credo „ORLEN Najbliżej” odnosi się do bliskości emocjonalnej z drużynami  narodowymi i kibicami, ale też do powszechnej dostępności największej w Polsce sieci stacji paliw. Nasza marka bowiem od lat bardzo silnie kojarzy się ze sportem zarówno dzięki konsekwentnym działaniom sponsoringowym, jak i towarzysząc na co dzień tysiącom fanów na ich kibicowskim szlaku – mówi Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.  
 
Elementem wyróżniającym kampanię będą rozdawane Klientom na stacjach paliw ORLEN naklejki kibica z różnorodnymi hasłami wspierającymi Biało-Czerwonych. Oprócz reklam telewizyjnych, w kampanii użyte zostaną tablice reklamy zewnętrznej przy głównych szlakach komunikacyjnych, reklamy internetowe z wykorzystaniem formatu video, a także ogłoszenia prasowe. Dodatkowo komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych, w postaci materiałów reklamowych na stacjach paliw i w mediach społecznościowych.
 
W ramach planowanych aktywności marketingowych przygotowana została specjalna strona orlenkibicuje.pl z konkursami dla klientów i kibiców, która stanowi platformę do wspólnej zabawy i szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.
 
Za kreację kampanii odpowiadają dwie agencje reklamowe: Scholz&Friends Warszawa oraz Just. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy MullenLowe MediaHub.

źródło: Grupa ORLEN

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ