Tomasz Przybysławski: Model UR powinien koncertować się na kluczowych priorytetach
- Bezpieczeństwo, niezawodność i dostępność - wymienia Tomasz Przybysławski, dyrektor Biura Techniki w PKN ORLEN, który będzie moderatorem debaty podczas konferencji Remonty i Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Chemicznym

Jaki powinien być idealny model zarządzania UR?
W mojej opinii dobrze dobrany model UR powinien koncertować się na kluczowych priorytetach: bezpieczeństwie, niezawodności i dostępności, co w efekcie przekłada się na efektywność kosztową przedsiębiorstwa. Wykorzystywane narzędzia i metody w oparciu o zarządzanie ryzykiem, zaawansowaną diagnostykę oraz techniki badań muszą być odpowiednio dobrane do potrzeb właściwie zdefiniowanej polityki remontowej poszczególnych obiektów produkcyjnych – mówi Tomasz Przybysławski, dyrektor Biura Techniki w PKN ORLEN S.A. – Bardzo istotna jest współpraca z partnerami biznesowymi, wspólne działania z Produkcją, Inwestycjami czy Zespołem Zakupów – dopracowane procesy, relacje i wspólne cele. Optymalny poziom wydatków na utrzymanie parku maszynowego jest istotnym parametrem, natomiast dużo ważniejszym jest wartość dodana generowana w efekcie działań UR dla przedsiębiorstwa. Dlatego dobrze skonfigurowany model zarządzania UR powinien mieć na celu maksymalizowanie zysku dla przedsiębiorstwa, zapewniać przewidywalność oraz być ciągle doskonalony w odniesieniu do najlepszych praktyk – dodaje przedstawiciel PKN ORLEN.
Tomasz Przybysławski będzie moderatorem debaty: " Z reakcji na predykcję - kierunki rozwoju nowoczesnego modelu utrzymania ruchu", która odbędzie się 2 czerwca br., podczas konferencji Remonty i Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Chemicznym w Krakowie.
Tomasz Przybysławski
Tomasz Przybysławski jest absolwentem Wydziałów Elektrotechniki i Automatyki oraz Zarządzania i Ekonomii na Politechnice Gdańskiej. Ukończył podyplomowe studia Executive MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Od roku 2002 pełnił funkcje kierownicze w zakresie działalności technicznej, utrzymania ruchu w firmie Philips Consumer Electronic Industries Poland a następnie w Jabil Assembly Poland, w latach 2008 – 2010 pełnił funkcję Dyrektora Działu Inżynieryjnego w firmie Flextronics International Poland, prowadząc wiele projektów reorganizacyjnych, optymalizacyjnych i usprawniających.
Od 2010 roku związany z Grupą Kapitałową ORLEN gdzie od 2010 do 2013 pracował na stanowisku Dyrektora Utrzymania Ruchu w Unipetrol AS w Republice Czeskiej, a od 2013 roku pełni funkcję Dyrektora Biura Techniki w PKN ORLEN S.A.