Partner serwisu
13 marca 2015

PKN ORLEN nie dał się zagranicznym konkurentom

Kategoria: Z życia branży

PKN Orlen, po­mi­mo na­pły­wu licz­nych za­gra­nicz­nych kon­ku­ren­tów, wciąż po­zo­sta­je nu­me­rem jeden w Pol­sce - informauje Onet Biznes.

PKN ORLEN nie dał się zagranicznym konkurentom

W 2011 roku z ba­da­nia TNS OBOP wy­ni­ka­ło, że PKN ORLEN jest naj­po­pu­lar­niej­szą sie­cią sta­cji ben­zy­no­wych w Pol­sce. W mie­sią­cach, w któ­rych prze­pro­wa­dza­no ba­da­nie, na Or­le­nie tan­ko­wa­ło 42 proc. an­kie­to­wa­nych kie­row­ców. W 2013 roku Orlen otrzy­mał Złote Godło Eu­ro­pe­an Tru­sted Brands. Z naj­więk­sze­go son­da­żu kon­su­menc­kie­go wy­ni­ka, że fir­mie ufa 32 proc. Po­la­ków czytamy na portalu Onet Biznes.

Więcej na Onet Biznes: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/marketing/nie-dali-sie-zagranicznym-konkurentom/gw5e0

fot. PKN ORLEN

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ