Partner serwisu
18 maja 2016

Rusza drużyna LOTOS

Kategoria: Chemia w sporcie

17 maja do 5 lipca na stacjach paliw sieci LOTOS oraz stronie druzyna.lotos.pl trwa promocja sprzedażowa skierowana do kierowców, kibiców piłki nożnej, kolekcjonerów gadżetów oraz fanów gier mobilnych. Do zdobycia jest 11 figurek z wizerunkami reprezentantów kadry A w piłce nożnej, ubranych w najnowsze, oficjalne koszulki meczowe. Do wygrania są także rabaty na paliwa, piłki lub koszulki kadry z autografami piłkarzy.

Rusza drużyna LOTOS

– Mechanizm sprzedażowy na stacjach sieci LOTOS uzupełniono o grę mobilną. To wyjątkowy sposób promocji marki LOTOS, która poprzez zabawę angażuje jednocześnie kierowców i kibiców – mówi Anna Pogorzelska, szef biura marketingu LOTOS Paliwa.

Jak wziąć udział

W najnowszej promocji na stacjach sieci LOTOS każdy klient tankując 30 litrów paliwa jest uprawniony do odebrania (w cenie 2,99 PLN) jedenastu figurek zawodników, są to: Kuba Błaszczykowski, Grzegorz Krychowiak, Arkadiusz Milik, Sebastian Mila, Kamil Grosicki, Łukasz Fabiański, Kamil Glik, Bartosz Kapustka, Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek, Maciej Rybus. Figurki przedstawiają wybranych zawodników w najnowszych, oficjalnych koszulkach meczowych, które zaprezentowano zaledwie kilka tygodni wcześniej.

Ale to nie wszystko, unikalny kod z każdej figurki zwiększa szansę na zwycięstwo w grze mobilnej i zdobycie kolejnych nagród. Celem gry „Drużyna LOTOS” jest strzelenie dwóch goli komputerowemu przeciwnikowi lub innemu graczowi. Walka o dodatkowe nagrody i rywalizacja o najlepszą pozycję w rankingach jest dostępna tylko dla graczy logujących się za pomocą adresu email lub z użyciem profilu na Facebooku.

Aplikacja „Drużyna LOTOS” jest dostępna na najpopularniejszych systemach operacyjnych, od wersji: Android 4.4, Windows Phone 8.1, iOS 8 oraz w wybranych przeglądarkach.

Wszystkie informacje o szczegółach promocji klienci znajdą na stronie: druzyna.lotos.pl. Za pomysł i kreację odpowiedzialna jest agencja Testardo Gram, natomiast reklamę telewizyjną przygotowała agencja Young&Rubicam, a aplikację mobilną firma Looksoft.

Piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce. Grupa LOTOS w lutym 2015 roku została Głównym Sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Kontrakt obowiązuje do 31 grudnia 2018 roku. Grupa LOTOS wspierać będzie nie tylko kadrę A, ale też reprezentację do lat 21, która podczas organizowanych w Polsce mistrzostw Europy w 2017 roku powalczy o zwycięstwo.

 

Źródło: LOTOS

Źródło fot.: freeimages.com

 

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ