Partner serwisu
02 września 2015

Piłkarze i Kubica w kampanii Grupy LOTOS [FILM]

Kategoria: Chemia w sporcie

1 września wystartowała nowa kampania wizerunkowa Grupy LOTOS z udziałem piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. Najnowsza realizacja stanowi nową odsłonę stacji paliw LOTOS, przedstawiającą w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

Piłkarze i Kubica w kampanii Grupy LOTOS [FILM]

„Mój tata pracuje w LOTOSIE” – to słowa kończące ubiegłoroczny spot kampanii wizerunkowej LOTOSTORY, w której widzowie zapoznawali się z szerokim obszarem działań Grupy LOTOS z perspektywy 7-letniego chłopca. Ten budzący emocje projekt doczekał się swojej kontynuacji. W tym roku widzowie mają okazję po raz drugi spojrzeć na markę LOTOS oczami dziecka – tym razem jesteśmy na stacji paliw. 

– Przygotowaliśmy kampanię, która ma pokazać w jaki sposób marka LOTOS wspiera ludzi w ich indywidualnych podróżach. Mówimy o tym odwołując się do emocji i potrzeb. Najpełniej oddaje to tytuł naszej kampanii „Wszystko czego potrzebujesz”. To nie tylko deklaracja jaką składamy naszym klientom, ale również motto naszej działalności – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Tym razem, do pierwszoplanowego duetu ojciec-syn, dołącza mama. 

– Potrzeba nadawania cech emocjonalnych marce LOTOS wynika z obowiązującej strategii marki i jest konsekwentnie realizowana od 2013 roku – wyjaśnia A. Goliszewska. – Tegoroczna kampania obejmie nie tylko największe stacje telewizyjne, ale dodatkowo będzie wspierana emisją materiałów reklamowych w najbardziej zasięgowych serwisach oraz platformach video, internecie i kinach. Kampania potrwa przez cały sezon eliminacji do Euro 2016, tj. do 11 października br. 

 

Do tej pory wizerunki piłkarzy można było znaleźć na materiałach wsparcia sprzedaży na stacjach LOTOS i LOTOS Optima. Pojawienie się w obsadzie spotu m.in. Roberta Lewandowskiego, Arkadiusza Milika, Artura Boruca, a także Roberta Kubicy – kierowcy rajdowego znanego z rajdów WRC, z pewnością zagwarantuje dodatkowe emocje.

 

Spot, w reżyserii Pawła Borowskiego, zrealizowali: agencja reklamowa Grey, dom produkcyjny Tank, Platige Image. Doborem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

 

Źródło: Grupa LOTOS

fot.: Grupa LOTOS

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ