Partner serwisu
01 września 2017

LOTOS: Jesienna kampania wizerunkowa „NAJ nie bierze się znikąd”

Kategoria: Aktualności

LOTOS rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem „NAJ nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług.

LOTOS: Jesienna kampania wizerunkowa „NAJ nie bierze się znikąd”

W kampanii biorą udział najbardziej popularne gwiazdy sportu, z którymi współpracuje LOTOS: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz – wielokrotny mistrz Polski i Europy.

Nowa reklama to najbardziej zaawansowany post-produkcyjnie film marketingowy o marce LOTOS...

Został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji (ang. freeze). Ponadto realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy Sonda w Telewizji Polskiej.

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej LOTOS, która wystartowała w czerwcu. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują LOTOS w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów. To dzięki temu gdańska rafineria jest pozycjonowana jako najnowocześniejsza w Europie, a jej produkty zyskują miano najwyższej jakości.

Kampanią „NAJ nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką LOTOS; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw. – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Kampania obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Prezentacja nowej reklamy będzie miała 1 września.

Oprócz tego LOTOS prezentuje również 2 materiały typu making of:

Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ