Czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Imieniny: Jacka, Julianny KONTRAST

bip_2017 wiswp_2017
Partner serwisu:

LOTOS zwiększa dostępność paliw premium Dynamic

Kategoria: Paliwa
31.07.2017

Sieć stacji paliw LOTOS systematycznie poszerza dostępność paliw premium Dynamic o stacje LOTOS Optima. Wszędzie tam gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty o markowe paliwa.

Sieć stacji paliw LOTOS systematycznie poszerza dostępność paliw premium Dynamic o stacje LOTOS Optima. Wszędzie tam gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty o markowe paliwa.

Gdański koncern w niedalekim czasie planuje sprzedawać paliwa premium Dynamic na 100 stacjach LOTOS Optima. To połowa placówek działających w segmencie ekonomicznym koncernu. Tym samym do końca 2017 roku paliwa premium Dynamic będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w sieci LOTOS.

W październiku 2007 r., gdy paliwa Dynamic weszły na krajowy rynek, istniał wyraźny podział na stacje premium i ekonomiczne. W przeciągu kilku następnych lat powoli zaczęły zacierać się różnice pomiędzy tymi segmentach rynku. Z punktu widzenia potrzeb klientów utrzymywanie sztywnego podziału okazywało się coraz mniej uzasadnione. Dlatego LOTOS Paliwa i franczyzobiorcy, współpracując przy dopasowaniu oferty, zdecydowali się na strategiczną zmianę. Statystyki wskazują, że dynamika konsumpcji paliw premium, tj. LOTOS Dynamic (ON i Pb98), jest kilkukrotnie większa niż standardowych. Jeśli klient poszukuje paliw premium to należy je zaoferować.

Ok. 40% stacji w sieci gdańskiego koncernu działa pod marką LOTOS Optima.

Gdzie można już kupić paliwa premium LOTOS Dynamic? Zobacz atlas stacji paliw sieci LOTOS.

Strategiczne zmiany

Do czerwca br. karty programu premiowego nie były honorowane na stacjach segmentu ekonomicznego LOTOS Optima. LOTOS rozszerzył działanie programu premiowego Navigator na wszystkie stacje swojej sieci.

Ta kluczowa zmiana jest elementem rewitalizacji programu premiowego Navigator. Ma na celu zwiększanie efektywności w handlu detalicznym, zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej LOTOS na l. 2017-2022.

Produkty premium z najnowocześniejszej rafinerii

Grupa LOTOS S.A. zarządza jedną z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. Dzięki najnowszej generacji instalacjom i zaawansowanym technologiom wytwarza najwyższej jakości produkty, m.in. benzynę: 95, 95 AL, 98, oleje napędowe: Eurodiesel, I Z-40, jak też produkty klasy premium - LOTOS Dynamic 98 oraz LOTOS Dynamic Diesel.

Paliwa mają ponad dwadzieścia parametrów składających się na jakość paliw, spełniają wyśrubowane normy UE, według której zawartość siarki w paliwach nie powinna przekraczać 10 ppm (parts per million – cząstek na milion).

Paliwo jest analizowane na każdym etapie, sprawdzeniu podlegają zarówno wszystkie komponenty, jak i gotowy produkt. Paliwa LOTOS Dynamic są wynikiem długotrwałych prac laboratoriów rafinerii Grupy LOTOS S.A.

LOTOS Dynamic

Niezależnie od wieku nowe i starsze pojazdy mogą wykorzystać wiele atutów paliw Dynamic. To nie tylko moc silnika, ale także jego stabilna praca i mniejsze spalanie. W Dynamic Diesel są dodatki uszlachetniające. Depresatory, dodawane do oleju napędowego – od początku października do połowy kwietnia – sprawiają, że podczas krystalizacji parafin, gdy temperatura spada poniżej temperatury mętnienia, powstają mniejsze kryształy, które do pewnej temperatury nie zapychają filtra. Natomiast dodatki WASA spowalniają opadanie na dół zbiornika już skrystalizowanych parafin. To ważne, bo paliwo zasysane jest z dołu zbiornika i jeśli jest tam warstwa parafin, to filtr może szybko się zapchać.

Oprócz tego, przez cały rok, do olejów napędowych dodawane są biocydy, które hamują rozwój bakterii i innych mikroorganizmów w zbiornikach. Powstające z nich osady również mogą zatkać filtry.

Poza tym paliwa LOTOS Dynamic mają pakiet dodatków, np. detergentów myjących silnik, antykorozyjnych, przeciwpiennych (oleje napędowe). Gdyby nie było tego ostatniego, to piana uniemożliwiłaby zatankowanie całego baku. Bez dodatków myjących w komorach spalania powstawałyby nagary (osady) obniżające sprawność silnika.

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.